Pytacie, czy spotkanie z doradcą mobilnym jest warunkiem koniecznym do otrzymania dofinansowania.
TAK.
Na Operatorze ciąży obowiązek zweryfikowania, czy usługa rozwojowa wybrana przez przedsiębiorcę jest związana z prowadzoną działalnością, czy udział w niej przyczyni się do rozwoju firmy oraz jaki CEL BIZNESOWY zostanie osiągnięty dzięki uczestnictwu w szkoleniu.
Doradca mobilny SPRAWDZI w trakcie diagnozy, czy zasadne jest przyznanie dofinansowania na wybraną usługę rozwojową.
Prosimy, przygotujcie się do takiego spotkania.
Jeśli na etapie składania Formularza zgłoszeniowego znaliście tytuł, numer i termin wybranego szkolenia przed spotkaniem zapoznajcie się z kartą usługi opublikowaną w BUR, z programem szkolenia, z jego harmonogramem. Poznajcie jego zakres. Zastanówcie się dlaczego wybraliście właśnie taką usługę, w jakich sytuacjach zawodowych wykorzystacie wiedzę i umiejętności nabyte w trakcie szkolenia.
Przedsiębiorca, który nie będzie potrafił uzasadnić potrzeby udziału w wybranym szkoleniu NIE OTRZYMA dofinansowania w ramach projektu „Klucz do usług rozwojowych”. Mówcie o konkretnych korzyściach, unikajcie ogólników. Pamiętajcie, że fakt otrzymania dofinansowania na daną usługę przez jednego przedsiębiorcę nie oznacza, że wszyscy wnioskujący otrzymają takie dofinansowanie. Wybrana usługa MUSI BYĆ ZGODNA z zakresem prowadzonej działalności oraz z zajmowanym stanowiskiem lub funkcją pełnioną w przedsiębiorstwie.

Przygotujcie wcześniej dokumenty dodatkowe, zestawienia, wyjaśnienia, jeśli o takie poprosiliśmy.
Termin spotkania diagnostycznego ZAWSZE jest uzgadniany z przedsiębiorcą bezpośrednio przez przydzielonego doradcę mobilnego. Biuro projektu nie prowadzi kalendarzy wszystkich doradców.
Jeśli wiecie, że nie będziecie mogli spotkać się z doradcą mobilnym w umówionym czasie skontaktujcie się z nim, POINFORMUJCIE o konieczności zmiany terminu lub godziny. Pamiętajcie jednak, że kolejny wolny termin spotkania może być ODLEGŁY.